پرش به محتوا
صفحه اصلی » ویژگی های مهم پلی آمید

ویژگی های مهم پلی آمید

ویژگی های مهم پلی آمید چیه؟ اگه می خوای بیشتر دربارش بدونی تا آخر این مقاله از آریافلون مگ با ما همراه باش.

خوب میرسیم به یکی از مهم ترین پلیمر های مهندسی موجود در صنعت یعنی پلی آمید جذاب. خیلی نمی خواهیم به مباحث ساختاری و نحوه تولید پلی آمید توی این مقاله برسیم. قصدمون این هست بیشتر به ویژگی های مهم پلی آمید بپردازیم.

استحکام بالا

یکی از مهم ترین ویژگی های پلی آمید استحکام بسیار بالای آن هست که مهم ترین ویژگی آن هم هست. به دلیل همین ویژگی مهم هست که میتونید روی پلی آمید برای جایگزینی با بسیاری از فلزات حساب کنید.

مقاومت به سایش بالا

مقاومت به سایش همیشه در صنعت از مباحث چالش برانگیز و حیاتی بوده است. در عین حال پلی آمید به خوبی بر طرف کننده نیاز های ما در بحث مقاومت به سایش هست. در حقیقت هر جا بحث مقاومت به سایش پیش آمد، پلی آمید را در بین گزینه های خودتان قرار دهید. البته که برای انتخاب یک متریال باید مجموع عملکرد ها و پارامتر های تاثیرگذار را مد نظر قرار داد.

چگالی پایین

در کنار ویژگی های فوق العاده پلی آمید، چگالی پایین آن و در نهایت جرم کمتر تمایل ما برای استفاده از آن را چندین برابر می کند. اینجا هست که باید از خودمون بپرسیم دیگه چی می خوای؟؟؟

زلامید یا پلی آمید روغنی
زلامید یا پلی آمید روغنی یک نوع پلی آمید با خاصیت خودروانکاری محسوب می شود.

پلی آمید روغنی (زلامید)


پلی آمید روغنی با داشتن الیاف روانکار باعث ایجاد خاصیت خودروانکاری می شود.

قطعات پلیمری
قطعات پلیمری رولر پلی آمید مشکی ضد سایش

پلی آمید 6G مشکی


پلی آمید 6G یکی از انواع پلی آمید می باشد که به روش کست تولید می شود.

تامین متریال با کیفیت

اگر چه مزایای پلی آمید بسیار زیاد و دارای پرفورمنس بالا می باشد ولی انتخاب یک پلی آمید با کیفیت از تامین کننده معتبر نکته مهم تر و کلیدی است. آریافلون با داشتن بهترین تامین کنندگان آلمانی نیاز های شما را در تامین متریال با کیفیت مرتفع کرده است. با ما در ارتباط باشید.

محصولات دیگر آریافلون

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *